Visma Severa & Visma Netvisor integraatio

Yhdistä toiminnanohjaus ja taloushallinto yhdeksi palvelukokonaisuudeksi Valjaksella

Olemme yhdistäneet kaksi pilvipalvelua yhdeksi, jotta asiantuntijaorganisaatiot saavat kaiken irti liiketoiminnastaan. Visma Severa-Netvisor yhdistelmä antaa erinomaiset eväät projektien hallinnalle sekä taloushallinnolle. Rajapinnan avulla data liikkuu ohjelmien välillä sulavasti ja saat valjastettua markkinoiden huipputyökalut organisaatiosi toiminnan tueksi. Data-Information-Knowledge!

severa ad screens

Mikä on Visma Severa?

Visma Severa on asiantuntijaorganisaatioille suunnattu PSA-järjestelmä (Professional service automation), jonka ideana on keskittää organisaation tieto yhteen paikkaan. Yrityksesi käyttää järjestelmää apunaan muun muassa projektien hallinnassa sekä myynnissä. Ohjelmisto helpottaa jokapäiväistä työskentelyä ja luo selkeyttä organisaatiosi funktioihin. Filosofiana on, että palvelu tarjoaa asiantuntijaorganisaatioille helposti käytettävän toiminnanohjauksen, joka ei vie työntekijöiden aikaa turhaan manuaalisen työn muodossa. Lisäksi Visma Severa soveltuu niin yhden hengen yritykselle, kuin isommallekin organisaatiolle. Käyttöä on helppo laajentaa lisäämällä käyttäjiä, sillä Severa skaalautuu liiketoimintasi mukana.

Projektit ja myyntiputki

Pysy aina ajan tasalla myyntiputkesi tilanteesta päivittämällä asiakaskohtaisia projekteja. Voit luoda jokaisesta asiakkaasta tapahtuman myyntiputkeen, josta statusta voidaan päivittää eteenpäin. Tämä selkeyttää projektien seurantaa ja pitää sinut ajan tasalla siitä, mitä kentällä tapahtuu. Lisäksi organisaatiosi välttää hiljaista tietoa, kun myyntiputken/projektien omistaja voi jakaa informaation Visma Severaan muiden luettavaksi ja myös itselleen muistutukseksi. Luonnollisesti tämä kaikki mahdollistaa myös resurssien hallinnan, eli pystyt seuraamaan työntekijöidesi työkuormaa ja identifioimaan tilanteita, jossa asiantuntijasi saattavat olla yli- taikka alikuormittuneita projektiin nähden. 

Mitä Visma Severa integraatio voisi tarjota konkreettisesti?

  • Visma Severasta voidaan siirtää myyntilaskut, tuntikirjaukset sekä matkalaskut Netvisoriin. Tämä tarkoittaa, että Netvisoriin saadaan myyntilaskut maksujen seurantaa varten myyntireskontraan ja tuntikirjaukset sekä matkalaskut palkkojen maksua varten. Myyntilaskut voi tuoda Netvisoriin myös myyntitilausten muodossa.

  • Voit myös siirtää Netvisorista ostolaskurivit Severaan projekteille kulujen seurantaa tai jälleenlaskutusta varten.

  • Projektien hallinta & myynninseuranta.

  • Kohdista henkilöstöresurssit oikein.

Jos haluat perehtyä lisää Netvisoriin, pääset lukemaan siitä täältä.

 

 

Hinnoittelu:

Alkaen 25€/kk per käyttäjä

Saat samassa paketissa mm. toiminnanohjauksen ja CRM-työkalun.

Ominaisuudet:

  • CRM ja myynninhallinta

  • Projektinhallinta

  • Tuntikirjaukset

  • Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku

  • Raportointi

  • Kalenteri ja aktiviteetit

  • Mobiilisovellus (iOS & Android)

Miksi ottaa paketti Valjaalta?

  • Hallitsemme valmiiksi sekä Visma Severan että Netvisorin

  • Sopuhintainen paketti

  • Kommunikointi on helppoa ja selkeää, kun toiminnanohjaus sekä taloushallinto on saman katon alta

  • Me autamme sinua parantamaan organisaatiosi suorituskykyä!

 

Valjaalla saat entistä enemmän irti Visma Severa-Netvisor integraatiosta! Jatka lukemista niin selviää miksi:

 

4Straction

Me Valjaalla tarjoamme 4stractionin tukemana sinulle oleellista tietoa. Miltä kuulostaisi, jos data tulisi sinulle visuaalisessa, sekä havainnollistavassa muodossa? Pystyt puuttumaan kannattamattomiin projekteihin ja tuomaan esille liiketoiminnan kannalta tärkeitä asioita helposti ja selkeästi.

4straction on yhdistänyt Netvisorin ja Visma Severan luodakseen sinulle optimoituja raportteja. Taloushallinnon ja toiminnanohjausjärjestelmän data samalla raportilla helpottaa sinua analysoimaan liiketoimintaasi. 

Johdon raportointi sekä koosteet luodaan helposti Visma Severa-Netvisor integraatiosta, jolloin päätöksentekosi ja visuaalinen datasi on huippu luokkaa!

Mitä pystyt seuraamaan?

  • Poikkeamat liiketoiminnassasi

  • Projektien kannattavuus

  • Kassavirta

Kokonaisuus yhdistää liiketoimintasi datan siten, että ruori pysyy tiukasti hyppysissä, kun pystyt tekemään päätöksiä helpommin informaatioon perustuen. 

Voit jakaa oikeaa tietoa, oikeille yksiköille hyvin helposti:

  • Luo tavoitteita organisaatiossasi

  • Rajaa käyttöoikeuksia yksiköittäin

  • Johdolle omat näkymät

Lisäksi voit tuoda syvyyttä informaatioon luomalla kyselyitä henkilöstölle! Kyselyt voidaan ajastaa ja päivittää automaattisesti tulostauluille eli työpaikan fiiliksen mittaaminen ja kommunikointi koko organisaatiolle onnistuu mainiosti.  

mobile

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!